Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Bildchock från Lisas hundskola!

Av Eva Fabricius - 19 april 2011 13:25

 Tänka sig en sådan lyx, att Mattias följer med och fotar mina kära kursdeltagare i de agilitykurser som jag håller på Lisas Hundskola i Södra Sandby. Båda vovvar och förare är så duktiga så jag blir varm i hjärtat!!        Tävling: Hitta köttbullen i bilden ovan!        Hm, med skeptisk blick... Nej, det var nog mest skratt! :)         Titta inte ner!    

   
 
Lotta

Lotta

19 april 2011 14:21

Härliga bilder. Och vilket tapper människa som kör agility med en basset! Det kan inte vara ett superenkelt projekt.

Än en gång konstaterar jag att Ozzy och Karlsson är ruskigt lika. Har rätt gott om sådana där "tungbilder". :) Tur han har bytt färg på halsbandet så att jag ser skillnad. :)

http://www.bruksterrier.se

Eva Fabricius

19 april 2011 14:41

Ja, visst är pojkarna lika. Nu varvar jag mellan rött och blått halsband, så att vi inte ska blanda ihop Karlsson och Ozzy. Japp, många tungbilder blir det!! :)

 
Ingen bild

Sara

19 april 2011 17:47

Men vad härligt att se er utan en massa vantar, mössor, tjocka jackor och byxor när ni tar er fram på banan!!! Äntligen är våren här! :-)
Gött att de är så duktiga dina elever!! Jobbigt att ha dåliga ju ;-)

KRAM och bra jobbat! Du vet vad jag menar.

Eva Fabricius

19 april 2011 22:31

Ha ha, du är bäst, Sara!
Ja, jobbiga elever vill man ju INTE ha! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva Fabricius - 8 januari 2020 19:27


Om du är träningssugen och sugen på fysträning tillsammans med din hund. Häng då på vår löpargrupp på Lunds BK. Vi träffas på onsdagar och lägger upp träningen efter förmåga, lust och intresse. Alla har olika målsättningar och förutsättningar. ...

Av Eva Fabricius - 6 januari 2020 20:39


Flocken har sedan sist utökats med ytterligare en liten borderterrier. Max eller Gibas Riverdance Code, heter han. En fantastiskt härlig hund som smälter så fint in i flocken. Mängder av härlig energi. Fokus för året är agilityn och spåret. Och v...

Av Eva Fabricius - 27 februari 2018 22:23


    Under våren går jag en webbaserad kurs i tävlingspsykologi för Eva-Marie Wergård. Det finns många böcker om ämnet, bra TED-talks, föreläsningar och diskussioner. En av mina favoriter är Pia Sundhage och hennes bok "Spela på bästa fot - Att l...

Av Eva Fabricius - 29 december 2017 18:51

Jag kan varmt rekommendera Charlotte Kallas bok "Styrka, teknik & pannben" om man vill få träningspepp i vintermörkret.    ...

Av Eva Fabricius - 6 november 2017 20:51


Vilka dagar vi har! Vi varvar att träna för nya lydnadsettan, lägre klass bruksspår och agilityn. Jag har också anmält mig och pojkarna till "Fysträning med hund" för Eva-Marie Wergård och till hennes tävlingspsykologikurs. Det ska bli jätte roligt a...

Presentation


En blogg om hundglädje, barnglädje, träningsglädje och livsglädje. En blogg om mina terriers Eddie, Ozzy och Max och om min familj Mattias, Maja och Vilma.


Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards