Direktlänk till inlägg 20 maj 2013

Nyckeln är upphittad

Av Eva Fabricius - 20 maj 2013 07:39

Koden är knäckt! Och jag har kommit på precis hur jag ska visa hundarna på rätt hinder. Tjohoo, så glad jag är! Tidigare var det mer godtyckligt om vi skulle komma runt en bana eller inte. Det är så väldigt lätt att ta fel hinder och då blir det disk. Men nu har jag några bra verktyg i bakfickan. I går tävlade vi i Malmö igen och Oz blev 6a i sin klass efter en lite snöplig rivning på första hindret. "Det var ju sååå högt, matte!" Annars felfritt och med bra tid! Eddan smackade in ett felfritt lopp och vann med mer än 2 sekunders marginal till andrapristagaren. 


Det var extra roligt att det gick bra för några av våra kompisar som vi brukar möta på tävlingar. Tack för bilden storemaja! :)

 

 
 
Lotta

Lotta

20 maj 2013 08:10

Härligt när det lossnar!

http://www.bruksterrier.se

Eva Fabricius

20 maj 2013 08:11

Ja, verkligen! Så skönt!!

 
Ingen bild

Inger

20 maj 2013 09:07

Grattis Eva, vad roligt att det går så bra för er. Lycka till framöver :)

Eva Fabricius

20 maj 2013 09:57

Tack!!! :)

 
Ingen bild

Katarina

7 juni 2013 14:54

Ni brukar ju vara duktiga i mina ögon! :) och alltid lika skoj att träffa er! :)

Eva Fabricius

7 juni 2013 15:07

Tack igen! Alltid lika roligt att träffas. Hör av dig när ni vill gå kurs! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva Fabricius - 8 januari 2020 19:27


Om du är träningssugen och sugen på fysträning tillsammans med din hund. Häng då på vår löpargrupp på Lunds BK. Vi träffas på onsdagar och lägger upp träningen efter förmåga, lust och intresse. Alla har olika målsättningar och förutsättningar. ...

Av Eva Fabricius - 6 januari 2020 20:39


Flocken har sedan sist utökats med ytterligare en liten borderterrier. Max eller Gibas Riverdance Code, heter han. En fantastiskt härlig hund som smälter så fint in i flocken. Mängder av härlig energi. Fokus för året är agilityn och spåret. Och v...

Av Eva Fabricius - 27 februari 2018 22:23


    Under våren går jag en webbaserad kurs i tävlingspsykologi för Eva-Marie Wergård. Det finns många böcker om ämnet, bra TED-talks, föreläsningar och diskussioner. En av mina favoriter är Pia Sundhage och hennes bok "Spela på bästa fot - Att l...

Av Eva Fabricius - 29 december 2017 18:51

Jag kan varmt rekommendera Charlotte Kallas bok "Styrka, teknik & pannben" om man vill få träningspepp i vintermörkret.    ...

Av Eva Fabricius - 6 november 2017 20:51


Vilka dagar vi har! Vi varvar att träna för nya lydnadsettan, lägre klass bruksspår och agilityn. Jag har också anmält mig och pojkarna till "Fysträning med hund" för Eva-Marie Wergård och till hennes tävlingspsykologikurs. Det ska bli jätte roligt a...

Presentation


En blogg om hundglädje, barnglädje, träningsglädje och livsglädje. En blogg om mina terriers Eddie, Ozzy och Max och om min familj Mattias, Maja och Vilma.


Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards