Alla inlägg under maj 2014

Av Eva Fabricius - 26 maj 2014 19:48

En stor hare skuttade upp framför pojkarna när hela flocken traskade i Skrylle! Haren stannar mitt på vägen, pojkarna likaså! Några sekunder frös alla! Haren skuttade iväg, pojkarna vände och sprang mot oss! Det skulle aldrig ha hänt för ett år sedan, att båda pojkarna struntade i en hare. Mååål!

Av Eva Fabricius - 4 maj 2014 18:39

Åh vi har det så gött! Vi har slappat på Lomma camping i flera dagar nu när Majas farmor och Peter har varit i Skåne med husvagnen. Underbart! Vi fick också in ett träningspass på Lomma BK då jag började testa vårt freestyle och Htm program. Ja, allt blir roligt med musik! Fråga Molle och Cobra!

Jag kör just nu en allmänlydnadskurs med Sara på Lunds BK och freestyle hos Lisas Hundskola. Det är så fantastiskt roligt när polletter trillar ned hos hundar och ägare och de får just DEN DÄR KÄNSLAN av kontakt och samhörighet. Säkert flum för alla som inte alls pysslar med djur men ren vardagsmat för oss som gör det.

Presentation


En blogg om hundglädje, barnglädje, träningsglädje och livsglädje. En blogg om mina terriers Eddie, Ozzy och Max och om min familj Mattias, Maja och Vilma.


Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards