Alla inlägg under februari 2017

Av Eva Fabricius - 16 februari 2017 20:56

Vintern börjar närma sig vår. Vi mår bra. Jag och pojkarna har gått med i vår fina lilla spårgrupp igen på Lunds Brukshundklubb och spårar nu varje lördag förmiddag. Att komma ut i skogen är verkligen något av det bästa jag vet. Sann lycka! Vi tog uppehåll från spårgruppen när barnen kom, men nu är det dags igen.

Planerna för året är att tävla lite bruksspår, lydnad och agility. Lilla Maja vill gärna köra agility med pojkarna så det ska hon få göra så mycket hon vill. De följer henne så fint och hon är så lugn och samlad när hon är med hundarna. Jag älskar att se henne träna och leka med pojkarna.

Vi kommer också att vara med i måndagsgruppen i agility på klubben och Mette Björne är inbjuden som extern instruktör. Kul! Vi kommer även att träna vidare för Pia Ringius i Dalby som jag tycker är jätte duktig.

Så 2017 blir ett år då vi satsar på flockens välmående. Lugn och vila, fart och fläkt!

Presentation


En blogg om hundglädje, barnglädje, träningsglädje och livsglädje. En blogg om mina terriers Eddie, Ozzy och Max och om min familj Mattias, Maja och Vilma.


Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards