Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Eva Fabricius - 16 juni 2011 22:39

Mattias behövde testa skärpan och fokuset nu när han har gjort nya inställningar i sin kamera och behövde då några försökskaniner.

-Alltid redo, sa jag och grabbarna grus.


Per, Sara och Dirfa var inte heller sena på att ställa upp. En knasig bana med en massa slalomingångar, fotografer överallt i gräset och galna hundar. Det är en måndagkväll i min smak.


 


Och här ser ni beviset! Dirfa har övertalat Sara att börja med agility. Sara blev så sugen så att hon funderar på att börja träna på heltid. ;) Båda två var jätte duktiga. Rätt fokus och bra engagemang.


     

Ett extra tack till Sara och Dirfa för att ni passade grabbarna i onsdags. Säg till när Dirfa behöver en dag off, så ställer vi upp!


       

Presentation


En blogg om hundglädje, barnglädje, träningsglädje och livsglädje. En blogg om mina terriers Eddie, Ozzy och Max och om min familj Mattias, Maja och Vilma.


Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards