Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Eva Fabricius - 3 januari 2013 20:53

Inför 2012 satte jag upp en massa mål, både resultatmål och andra mål. Några införlivades, andra inte. 


Inför 2013 sätter jag inte upp några resultatmål. Men jag har en massa förhoppningar! Jag hoppas och tror att 2013 kommer att bli ett bra år för både oss och er! Ett år av förändringar men också av fokusering och ihopsamlande av energier och krafter. Jag hoppas att det blir ett år då vi vågar vara öppna för förändringar, för våra medmänniskors olikheter och likheter och att vi hjälps åt. Inte var man för sig, utan tillsammans!


Några av mina förhoppningar inom hunderiet är att vi ska få vara friska!! 

Att träna med fokus, glädje och engagemang! Att gå kurs för Jenny Damm, Jenny Wibäck, Åsa Emanuelsson och Maria Hagström. Tävla freestyle med Eddie, lydnadstvåan med Ozzy och förhoppningsvis en massa agility med båda pojkarna.


Starta företag

Arrangera ett springlopp för hundägare och vovvar där biljettintäkter går till ett bra och viktigt ändamål. Mer info kommer.

Sätta ihop en föreläsning/ presentation om "hunden som livsstil".

Hålla kurser av olika slag!

Och framför allt: HA ROLIGT PÅ VÄGEN!!

Presentation


En blogg om hundglädje, barnglädje, träningsglädje och livsglädje. En blogg om mina terriers Eddie, Ozzy och Max och om min familj Mattias, Maja och Vilma.


Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards