Alla inlägg den 2 december 2013

Av Eva Fabricius - 2 december 2013 09:11

 
Julen står för dörren och det är krispigt kallt. Vi trivs. I helgen har vi  tagit det ganska så lugnt men vi har också kört agility med slalom- och kontaktfältsfokus. Ja, vi har jobbat med snäva svängar också. I lördags tog jag med pojkarna och Maja (Mattias var på träningsläger) ut till klubben för att alla skulle få springa av sig. Maja körde också slalom. Jag hann filma henne lite när hon med raska steg begav sig mot A-hindret.
 
 
 
 
I söndags morse tränade vi också agility men nu tillsammans med Cecilia och Spray på Lomma BK. Vi sa att man känner sig helgalen när man går upp vid 7 helt frivilligt en söndag. Men när man väl är i gång, ja då förstår man varför. Spray var en trött och nöjd vovve efteråt.
 
 
 
Därefter körde vi ytterligare ett pass med Gudrun och Eva som hjälpte mig med godisburkar, beöningsplacering och hejjarop. På eftermiddagen begav sig pepparkakstösen, jag och Mattis till Kivik på Österlen för att fira en kär kollegas 50årsdag med glögg och paket. Härlig härlig helg i sann adventsanda. 
 
 
 
 

Presentation


En blogg om hundglädje, barnglädje, träningsglädje och livsglädje. En blogg om mina terriers Eddie, Ozzy och Max och om min familj Mattias, Maja och Vilma.


Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards