Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Eva Fabricius - 6 januari 2011 17:57

Hoppet har lämnat oss och vintern känns nu ofattbart lång. Snö överallt och våra träningstillfällen blir små, korta och få. Och idag rann bägaren över! Ozzy tog till flaskan i pur leda!


   

Jag kan inte säga att jag är nöjd med det hela. Men som man brukar säga: "kärleken övervinner allt". Och lite kärlek fick vi också i farten.


 


 

Och en vante...



Och så suckar vi alla lite åt att det enda vi kan träna är uppletande, skickande till filt, tassar som går på mina tår, nicka och några små konster till.


Och Eddie begraver huvudet i snön.


   


Ja, men det glömde jag! Budföring med skick mot glad fotograf, det kan man ALLTID göra! Trots snö!


   



Presentation


En blogg om hundglädje, barnglädje, träningsglädje och livsglädje. En blogg om mina terriers Eddie, Ozzy och Max och om min familj Mattias, Maja och Vilma.


Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards