Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Eva Fabricius - 4 januari 2012 18:04




Mål 2012  

Det största målet vi har för året är att vi ska ha roligt hela tiden och i all vår träning! Det är helt enkelt vår drivkraft och motor och något annat går inte. Tummar vi på denna målbild, vet jag att både vår motivation och lust försvinner. Och det vill jag inte! 


Evas mål

Löpträna så länge jag kan

Styrketräna

Utveckla mitt kunnande i ett positivt ledarskap, både i mitt arbete och som instruktör/hundtränare

Fördjupa mitt kunnande om både människo- och vovvepsykologi

Fortsätta söka kunskap


Eddies mål

Löpträning

Mer stretching innan och efter träning

Knipa förstapris i lydnadsklass 1 och förhoppningsvis i lydnadsklass 2 

Ännu mer lugn och trygghet under platsläggandet

Knipa resterande pinnar i Ag1:an 

Motiverat och engagerat spårarbete


Ozzys mål

Löpträning

Mer stretching 

Att han tar gungan med fullt ös och hundraprocentigt engagemang

Knipa förstapris i lydnadsklass 1 och förhoppningsvis lydnadsklass 2

Plocka pinnar i Hopp1:an

Tävla i Ag1:an (har väntat med detta pga osäkerheten kring gungan)


Men eftersom 2012 innebär andra och helt nya former av utmaningar för mig och min lilla familj, så kommer jag inte få det minsta dåligt samvete om jag inte lyckas uppfylla målen för året. Jo, ett mål måste uppfyllas och det är det första, annars blir jag besviken på riktigt! :)


 




Presentation


En blogg om hundglädje, barnglädje, träningsglädje och livsglädje. En blogg om mina terriers Eddie, Ozzy och Max och om min familj Mattias, Maja och Vilma.


Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards