Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Eva Fabricius - 11 oktober 2012 16:53

Jag tänkte hålla en aktiveringskurs på dagtid på Lunds Brukshundklubb.

Det finns fortfarande några platser kvar.

 

INBJUDAN!

Du som är hemma på dagtid.

Kom och aktivera dig, din hund & hela familjen!

 

Kursen vänder sig till dig som vill ha roligt tillsammans med din hund och är

förlagd på dagtid för dig som exempelvis är

 föräldraledig, egen företagare, pensionär, arbetssökande eller student.




Att leka med hunden utvecklar er relation, vilket leder till ökad kontakt, bättre och säkrare inkallningar och en härlig känsla av att du och din hund är ett team. Vi jobbar mycket med kontaktövningar, tricks, lekar och nosaktivering. Vi arbetar praktiskt i drygt en timme och därefter är det en halvtimmes diskussion och fika. Ta gärna med barnen. 


Kursen är tänkt att vara på måndagar kl. 13-14.30. 

Maila mig: evafabricius@hotmail.com




Presentation


En blogg om hundglädje, barnglädje, träningsglädje och livsglädje. En blogg om mina terriers Eddie, Ozzy och Max och om min familj Mattias, Maja och Vilma.


Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards