Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Eva Fabricius - 2 juni 2012 20:44


Veckan började med träning av nosduttar i handflatan, som Cecilia med borderterriergossen Silas, så riktigt påpekade. Det ska böjas i tid, som krokigt ska bli.




Efter träning av nosduttar så gympade vi alla hårt i babygymet. Man får vänta på sin tur dock. Två i gymet är en för mycket.


 


Ozzy struntade i träningen och gick direkt på maten för att kolhydratladda om utifall att han skulle vilja bygga en muskel eller två.


 


Eddie hjälpte mig med tvätten. Tack!


   

 


Dagarna har också bestått av doggywalks med och utan barnvagn.




Och finaste mors dag-presenten...

av finaste Mattis och Maja!


     




Vi hann även med träning på klubben med Gudrun och Molle och med storMaja och Nemi! Bakombyte efter hinder 7.


Och vad gör vi då denna lördagkväll? Jag bloggar med en Maja i knät och med dogsen tätt bredvid och Mattis roar sig kungligt med

   

Presentation


En blogg om hundglädje, barnglädje, träningsglädje och livsglädje. En blogg om mina terriers Eddie, Ozzy och Max och om min familj Mattias, Maja och Vilma.


Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards