Alla inlägg under februari 2013

Av Eva Fabricius - 1 februari 2013 13:37

I lördags träffades vi, ett gött hundgäng, för att äta och snacka hund. Under middagen bestämde vi att fortsätta med att anordna peppmiddagar då vi samlas för att sporra och peppa varandra i träningen. När man tränar hund är man ju ganska så ensam. Vi är också ofta väldigt måna om att belöna våra hundar och att de ska vara motiverade att jobba. Men hur ofta belönar vi oss själva? Kanske blir det ett extra glas vin för att fira en placering på tävling. Men i vardagen? När man klarar ett viktigt mål eller delmål! Inte så ofta, tror jag. MER PEPP OCH BELÖNINGAR, säger jag! 

Presentation


En blogg om hundglädje, barnglädje, träningsglädje och livsglädje. En blogg om mina terriers Eddie, Ozzy och Max och om min familj Mattias, Maja och Vilma.


Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards