Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Eva Fabricius - 1 oktober 2013 07:00

Just nu har vi bara en så go känsla. Både i träning och vardag. Visst får jag psykbryt både en och två gånger i veckan när jag försöker få till vardagspusslet. Men psykbryten är bara på ytan, inte i grund och botten. Jag tycker att vi har flyt för det mesta nu för tiden. Så klart är pojkarna lika galna som vanligt, leker lika mycket, har dragkamper med Maja på kvällarna och springer efter luftballonger och fåglar på himlen (Eddie). Eller gnäller för att man flytta på sig mitt i natten när man (Ozzy) ska upp i sängen. Japp, ALLA i flocken sover i vår säng. Nej, det är inte ens vår säng. Ozzy tycker att det är hans säng. Eddie och Maja tycker också att sängen är deras. 


Kanske är det hösten och krispigheten och min nya mössa som gör det. Eller så är det för att vardagspusslet faktiskt verkar gå att pussla ihop. Eller så är det bara som så att livet är rätt gött ändå.

Presentation


En blogg om hundglädje, barnglädje, träningsglädje och livsglädje. En blogg om mina terriers Eddie, Ozzy och Max och om min familj Mattias, Maja och Vilma.


Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards