Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Eva Fabricius - 5 oktober 2013 19:53

...eller gör i alla fall mina egna leksaker. Nemi fick en idag som gick sönder... direkt. Men ibland är det just det som är själva grejen, att få göra sönder.


 


Vi började dagen med lugn och roträning för att sen köra lite agility och leka med apporten.

     


Annars har veckan mest bestått av sjukhusbesök mitt i natten med Maja som blev riktigt dålig och fick andnöd. Så istället för att åka till Karlskrona denna helg för att hälsa på Majas farmor Yvonne och Peter så blev det sjukstuga här hemma. Ledsamt! 


För övrigt så tycker jag att allt flyter på så fantastiskt bra! Både agilityn och lydnaden känns bra och jag har en struktur och en röd tråd som jag faktiskt inte har haft innan. Kanske för att jag har slängt målsättningarna tillsammans med träningskalendern i papperskorgen och accepterat att kaos är kreativitetens moder.


     



Presentation


En blogg om hundglädje, barnglädje, träningsglädje och livsglädje. En blogg om mina terriers Eddie, Ozzy och Max och om min familj Mattias, Maja och Vilma.


Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards