Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Eva Fabricius - 13 maj 2013 06:46


 


Har ni sådana där överhängade följetånger i era liv som ni liksom inte blir klara med eller aldrig får ur händerna? Trots att man tänker och funderar, planerar och fixar, så blir det aldrig klart.


I julklapp fick jag en webbkurs för Jenny Damm av Mattias. I kursen ingår analys av vad vi behöver jobba med, övningar att träna på och sen videoanalys av dessa. Jenny skickade en jätte bra bana med klurigheter. Jag kan fundera i min egen takt, ingen stress och gott om tid att prova. MEN!! ... jag får liksom aldrig till det... Är det inte snö, så blir minimajs arg just då vi ska filma. Eller så är banan för lång för att jag ska få med hela på film, då jag är ensam och måste staga upp kameran på marken. Jag har även fått hjälp att bygga banan vid ett flertalet tillfällen, men ändå inte lyckats. Dock har det resulterat i att jag experimenterar med att ändra kör/handlingstil. Ibland faller jag tillbaka i ett gammalt tänk men jag tror ändå att jag är något bra på spåren. Kul är det när man hittar på nya lösningar!


Igår fyllde minimajs 1 år! Så stor hon har blivit! Och som vi har firat, städat, fixat och donat. Tårta har vi ätit två dagar i rad och röjningen i hemmet började i torsdag och slutfördes igår. Härligt är det! Majs har fått en massa presenter och pojkarna fick också tårta och presenter... eftersom de tycker att alla leksaker som majs får ju så klart är deras leksaker också! Härliga vänner och glada släktingar!


I väntan på tårta...

M        

Presentation


En blogg om hundglädje, barnglädje, träningsglädje och livsglädje. En blogg om mina terriers Eddie, Ozzy och Max och om min familj Mattias, Maja och Vilma.


Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards