Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Eva Fabricius - 27 maj 2013 14:42

Solen skiner och Lund visar sig från sin bästa sida. I helgen har jag och pojkarna tränat mycket på lydnadstvåan eftersom Oz ska tävla i Lomma på självaste nationaldagen. Eddan är anmäld till lydnadsettan veckan efter. Men om jag tävlar Eddan eller inte, får vi se. Det är en kvällstävling så jag kan under dagen känna efter om jag klarar att det kan bli lite piruetter, hopp och backa runt matte, istället för läggande, ställande och apportering. Man vet verkligen aldrig vad den hunden har att bjuda på. Han har ju en rätt så stor repertoar att välja bland, vilket gör honom till ett mycket osäkert kort. Men det man kan lita på är att han gör det han gör med den största entusiasm och glädje som bara han kan!


Vi jobbar också inför freestylekursens avslut på Arken Zoo i Toftanäs nästa helg. Vi bjuder på enskilda program, trixlekar och freestyle i grupp. 


 

Presentation


En blogg om hundglädje, barnglädje, träningsglädje och livsglädje. En blogg om mina terriers Eddie, Ozzy och Max och om min familj Mattias, Maja och Vilma.


Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Min gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards