Alla inlägg den 23 november 2010

Av Eva Fabricius - 23 november 2010 09:54

Mina nyinköpta "bli glad"-gummistövlar var mycket nödvändiga idag.

När nu hela vår hästhage ser ut så här efter på tok för mycket regnande.


 

Ozzy är inte helt nöjd med situationen, men finner sig i att simma runt morgonrundan.


 

I söndags tränade vi agility och igår lydnad. Jag som trodde att jag skulle köra på säkerhet och stadga, tji fick jag. Båda hundarna var så igång, så jag kunde tagga Ozzy hur lätt som helst på balansbommen. Han har ju fegat lite ett tag, men nu sprang han jätte fint över och stannade på kontaktfältet. Yes!


Och igår fick jag ihop hela apporteringskedjan med Eddie! Även ingång och sättande, som jag har jobbat med så länge!

Träning lönar sig, verkar det som!


Eddie passar på att öva sig inför nästa tävlingssäsong.

 


 

Presentation


En blogg om hundglädje, barnglädje, träningsglädje och livsglädje. En blogg om mina terriers Eddie, Ozzy och Max och om min familj Mattias, Maja och Vilma.


Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Min gästbok

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards